Blogg

-ei tonemeloneside om interiør, maleria og annet hjemmesnekra stæsj....

mandag 29. april 2013

Reportasje i Bonytt!


I dag fikk æ tak i siste utgaven av Bonytt korr æ har vært så heldig å få en reportasje!
Æ har sotte her og lest med joggepuls!
Det e så arti å les teksten.....-hark! Spesielt det at æ "snakke med mann og barn mens æ kokkelere på kjøkkenet ved kjøkkenøya"! Sannheten e vel heller at æ står å brøla om lekselesing, at nån må gå ut med hund OG søppel, at vaskemaskina må tømmes MENS æ koke ei intrikat (not) tomatsuppe og sleng ut brødskiva........!
Har endel venninna som har ei rettmessig meining om at æ slettes ikke fortjene mitt ålreite kjøkken! 
Æ e tilbøyelig til å vær helt enig!
Bortsett fra den lille komiske detaljen der så syns æ reportasjen va kjempefin!

Det har vært gaaaaanske stille her inne på bloggen i det siste,- det e rett og slett førrdi at det koke inni topplokket! Det foregår MYE tenking!
Tru det eller ei!










Ha en flottings dag!

Tone


7 kommentarer:

Monica/ Twist sa...

Oi, så moro! Gratulerer! Det må jeg få lest! Jeg liker dine friske farger i hjemmet! Jeg blir rett og slett litt glad av å se på disse bildene;)!
Godt å høre at det koker litt i topplokket hos andre og;)
Da er vi to:) Når ting roer seg ned, vil vi sikkert boble av kreativitet begge to;)
God mandag!
Klem Monica

Sukkertøy for øyet sa...

Wow!!
Gratulerer :)
Så ut til å være en finfin reportasje fra et fargerikt hjem!

Klem Ida Susanne

Vicky Holmedal sa...

De fargene jeg elsker!!! Fantastisk!
Gratulerer.

Vicky

MøbelPøbel sa...

Å, så fiint!! Elsker det kjøkkenbildet!
Gleder meg til å lese:))

Manuela / Mrs Hardy sa...

ser veldig bra ut!
digga dææææ!

Frøken Fryd sa...

Yabbadabbadooooo! Eg skal kjøpa Bonytt. Om du høyrer klasking av føtter i Fred Flinstone stil heilt til Bææææærgen så er det berre mine Donald bein du høyrer, i full galopp opp til Rema for å handla blad :-) Sååå stilig, Tone! Du er berre rå flink, og rett og slett i vinden om dagen. Super fortjent :-)

Ser ut for at du har spennande planer også, muligens det kan komma seg på påskegodt fronten da, sidan det er delte lokaler? You never know ;-)

Ha ei framifrå veke!

Klem Eli

FjordBy sa...

Hææææærlig!!!!
Satt og leste reportasjen i dag og jeg ELSKER det kjøkkenbordet ditt! Kjempemisunnelig :)
Ser for meg nordleningen i full mundur på kjøkkenet ja, høres nesten litt skummelt kjent ut... Huff og huff!

Ha en videre deilig ny uke der vest!
Vårklemmer fra Bartebyen :)